Өзін-өзі бағалау ДО 2024-2025

Жүктеу Өзін-өзі бағалау ДО 2024-2025.pdf

  

Жітіқара ауданы білім бөлімінің Мұса Шожанов атындағы

№2 жалпы білім беретін мектебінің

ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ МАТЕРИАЛДАРЫ

(мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту)

 2024-2025 оқу жылы

  

Мазмұны

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттары

Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы

 

Кадрлық құрамға талдау

 

Тәрбиеленушілер контингенті

 

Оқу-әдістемелік жұмыс

 

Оқу-материалдық активтер

 

Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры

 

Тәрбиеленушілердің білімдерін бағалау

 

Білім беру процесіне қатысушылардың және т.б.сауалнамасы

 

Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары

 

Қорытынды мен ұсыныстар

 

  

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттары

 

1 бөлім.   Білім беру ұйымының  жалпы сипаттамасы

 

Білім беру ұйымының аталуы:

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Жітіқара ауданы білім бөлімінің Мұса Шожанов атындығы №2 жалпы білім беретін мектебі»КММ

Ұйымның заңды мекен-жайы және нақты орналасқан мекен- жайы:

110700, Қазақстан Республикасы, Қостанай облысы, Жітіқара ауданы, Жітіқара қаласы,

5-шағынаудан, 14Б құрылыс

Заңды тұлғаның байланыс деректері:

телефон 8 714 35 2-47-61

электронды поштасы:Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс.

мектеп сайты: http://school2-zhit.ful.kz/index.php/kk/

Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері:

Білім беру ұйымының директоры –                   Дюкова Айзада Маликаджаровна.

Ұ.т.: 87058415545

Білім басқармасының 2016 жылдың 15 қарашадағы  №103 ж\қ бұйрығы негізінде өз қызметін жүзеге асыруда.

Құқық беруші  және

құрылтайшы  құжаттар:

Қостанай облысының Әділет департаментінде                  2021 жылы 12 қаңтардағы заңды тұлға болып қайта тіркеуден өткен.

БСН 970240000215, коммерциялық емес мемлекеттік бюджет есебінен қаржыланатын мемлекет құрған ұйым.

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Жітіқара ауданы білім бөлімінің Мұса Шожанов атындағы

№2 жалпы білім беретін мектебі» КММ-ң

2021 жылдың 05 қаңтардағы №9 қаулысымен бекітілген Жарғысы негізінде жүзеге асырады.

Рұқсат беру құжаттары:

Білім беру қызметімен айналысуға құқық беретін №KZ92LAA00019788  2021 жылдың 22 қаңтардағы «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым  министрлігі білім саласында сапаны қамтамасыз ету комитетінің Қостанай облысының білім саласында сапаны қамтамасыз ету департаменті» ММ берген, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта біліммен айналысуға құқық беретін лицензиясы №KZ92LAA00019788  лицензия қосымшасы негізінде: жалпы орта білім беру және негізгі орта білім беруді жүзеге асырады.

Материалдарға сілтеме:

 

 

 

 

2 бөлім. Кадрлық құрамға талдау

 

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға өлшемшарттар:

Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидасын сақтау. Тиісті бейін бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның ішінде базалық білімі жоқ педагогтер туралы мәліметтер.

2024-2025 оқу жылында 2 тәрбиеші жұмыс істеді: Каюмназарова Алия Бисенбаевна – мектепалды сыныбының тобының тәрбиешісі, білімі жоғары, Қостанай инженерлік педагогикалық институты, мамандығы «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу», біліктілік санаты – педогог-модератор, жұмыс өтілі – 29 жыл;

Кушкинбаева Алмагуль Байгариновна – мектепалды сыныбының тәрбиешісі, білімі жоғары, Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты, мамандығы «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»,  біліктілік санаты – педогог-модератор,  жұмыс өтілі – 13  жыл.

 

МДББ педагогтерінің сапалық құрамы:

Оқу жылы

Барлығы

Біліктілік санаттары бойынша

педагог-

шебер

педагог- зерттеуші

педагог-

сарапшы

педагог-

модератор

жоғары

 

1-санат

2-санат

Санаты жоқ

2022-2023

2

0

0

0

1

0

1

0

0

2023-2024

2

0

0

0

2

0

0

0

0

2024-2025

2

0

0

0

2

0

0

0

0

 

Мемлекеттік білім беру ұйымы басшыларының аттестаттаудан өткені туралы мәліметтер. Педагогтердің біліктілік санатының деңгейін арттыру/ растау туралы мәліметтер.

«Жітіқара ауданы білім бөлімінің Мұса Шожанов атындағы №2 жалпы білім беретін мектебі» КММдиректоры Дюкова Айзада Маликаджаровна осы лауазымдағы жұмыс өтілі  9 жыл, лауазымы бойынша «Екінші біліктілік санатты басшы» санаты бар.

Кемінде бес жылда бір рет педагогтердің біліктілік санатының деңгейін арттыру/растау туралы мәліметтер;

«Жітіқара ауданы білім бөлімінің Мұса Шожанов атындағы №2 жалпы білім беретін мектебі» КММшағын орталық тобының тәрбиеші  Каюмназарова Алия Бисенбаевна 2021 жылғы 24 желтоқсандағы №165 бұйрығымен педогог-модератор санатын алды.

Мектепалды сыныбының тәрбиешісі Кушкинбаева Алмагуль Байгариновна 2021 жылғы 23 шілдедегі № 58а бұйрығымен педагог - модератор санатын алды. 

Кемінде үш жылда бір рет басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы мәліметтер.

Педагогтер (оның ішінде басшылар, басшының орынбасарлары) біліктілігін арттыру курстарынан үш жылдан сиретпей өтеді:

Каюмназарова А.Б. – «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің ойын құзыреттілігін дамыту», 80 сағат, 2023 ж., «Өрлеу» БАҰО» АҚ Қостанай филиалы;

Кушкинбаева А.Б. – «Мектепалды даярлықтың тәжірибелік және мазмұндық аспектілері», 80 сағат, 2024 ж., «Өрлеу» БАҰО» АҚ Қостанай филиалы.

Тәрбиеленушілерді тәрбиелеу және оқыту бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыратын педагогтердің дипломдарының, біліктілікті арттыру курстарының сертификаттарының, біліктілік санатын беру/растау туралы куәліктердің көшірмелері қоса беріледі).

Педагогтердің  аты- жөні

 Курсты өткен жылы, күні, айы

Курстың тақырыбы

Өткен жері

Сертификат

1

Каюмназарова Алия Бисенбаевна

10.04.2023ж.

Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің ойын құзыреттілігін дамыту

«Өрлеу» БАҰО» АҚ Қостанай филиалы

№0585707

2

Кушкинбаева Алмагуль Байгариновна

26.02-07.03.2024ж.

«Мектепалды даярлықтың тәжірибелік және мазмұндық аспектілері»

«Өрлеу» БАҰО» АҚ Қостанай филиалы

№0812344

 

 (Тәрбиеленушілерді тәрбиелеу және оқыту бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыратын педагогтер дипломдарының көшірмелері қоса беріледі). Барлық деректер 2-қосымшада берілген.

Педагогтердің түрлі аудандық, облыстық, республикалық, халықаралық конкурстарға қатысуы:

2024-2025 оқу жылы:

         Каюмназарова А.Б., мектепалды сыныбының тәрбиешісі:

- «Qazaq Qoqam» қоғамдық қорының ұйымдастыруымен балалар мен жасөспірімдер арасында өткен «Алтын күз» атты республикалық онлайын байқауында баларды қатыстырғаны үшін Алғыс хат;

- Өз тәжрибиесін зерттеу шеберінде курстан кейінгі сүйемелдеу қорытындылары бойынша дөңгелек үстелде баяндама жасағаны үшін (Leesson study, Action researсһ, Facilitated action research) сертификат берілді (Өрлеу, Қостанай)

«ZEYIHDI_BALA» балалар журналының ұйымдастырылуымен өткен Ілияс Жансүгіровтің « Іляс оқулары» атты республикалық конкурсқа балаларды қатыстырғаны үшін Алғыс хат;Құрмет грамотасы;Мадақтама.

«Жаңа қазақстан» республикалық дарынды жастары «Ұлы жеңістің 80 жылдығына орайұйымдастырылған республикалық шығармашылық байқауға балаларды қатыстырғаны үшін Алғыс хат,Құрмет грамотасы,

         Мектепалды сыныбының тәрбиешісі Кушкинбаева А.Б.:

- Аудандық деңгейде «Жетекші мектеп – серіктес мектеп» жобасы аясында өткізілген «Оқушылардың функционалдық сауаттылығы: маңызды мәселелер және оны шешу жолдары» атты ғылыми –тәжірибелік конференциясына спикер ретінде қатысты,  сертификат, 2024ж.

(Өрлеу, Қостанай) «Гүлдей бер, Қазақстаным» Республикалық  экологиялық  FEST  экологиялық акциясында өскелең ұрпақты экологиялық ойлауы мен азаматтық жауапкершілігін  дамыту жолында белсенлі шатысқаны үшін СЕРТИФИКАТ, 2024

 Құрмет грамотасы «БІЛІМ АЙНАСЫ» Республикалық  ғылыми-Танымдық  басылымының редакциясы  ұйымдастырылған жас суретшілерге  арналған «БОЯУЛАР ҚҰПИЯСЫ: ЖАҢА ЖЫЛ» тақырыбында өткен конкурсында шәкірттерін қатыстырып, жігерлендіре білген білікті ұстаз.

 

 

3-бөлім. Тәрбиеленушілер контингенті

 

Жасына байланысты, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер контингенті туралы мәліметтер:

Мектепалды сыныбында ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер жоқ, сол себепті бұл бөлім  жүзеге асырылған жоқ.

2024-2025 оқу жылындаекі мектепалды сыныбы ашылды,мектепалды сыныбында 2024 жылдың 1 қыркүйегінде 30 тәрбиеленуші қабылданды. Барлық балалар мектепалды сыныбына қабылданған уақытта  медициналық тексеру комиссиясының ұсынымына сәйкес және ата-аналарының өтініші бойынша қабылданды. Оқу жылының соңында мектепалды сыныбын 26 тәрбиеленуші аяқтады.

 

Мектепалды  сыныбының тәрбиеленушілер контингентінің қозғалысы

Топ

Оқу жылының басында

Келгені

Кеткені

Қазіргі уақытта

А сынып 2024-2025

15

0

0

15

Ә сынып 2024-2025

15

1

4

11

 

Тәрбие  және оқыту мерзіміне қойылатын талаптар:

- балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру кезінде талаптарды сақтау.

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының«Жітіқара ауданы білім бөлімінің Мұса Шожанов атындағы  №2 жалпы білім беретін мектебі» КММшағын орталық және мектепалды сыныбының тәрбие мен білім беру қызметі мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына (ҮОЖ) және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес жүзеге асырылды.  Алфавиттік қозғалыс кітап жүргізіледі, тәрбиеленушілердің бұйрық кітабы. Кітаптар тігілген, нөмірленген, мектеп басшысының мөрі мен қолы қойылып бекітілген. Мектепалды сыныбына 5 жастағы балалар қабылданды. Жұмыс оқу жоспарлары бес күндік оқу аптасына бөлінген.

Мектепалды даярлық сыныбында:

2024-2025 оқу жылында мектепалды сыныбында 30 тәрбиеленуші бар,  барлық тәрбиеленушілердің жас ерекшелігі 2024 күнтізбелік жылға 5 жасты құрайды.

Қорытынды: мектепалды сыныбында 2024-2025 оқу жылында ағымдағы жылдың 1  қыркүйегінде толық жасқа толған балалардың жасы ескеріле отырып құрылды. 1-сыныпқа барар алдында бір жылдық мектепалды сыныбына баруы қамтамасыз етілді.

1-сыныпқа тәрбиеленушіні қабылдағанға дейін МДТО үлгілік оқу бағдарламасын игеру мерзімдерін сақтау.

Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларына сәйкес мектепке дейінгі ұйымдар өз қызметін келесі кезеңдер бойынша ұйымдастырады: шағын орталық тобында және мектепалды сыныбында тәрбиеленушілер 1 қыркүйектен 31 мамырға дейін оқытылады және оқу жылы барысында белгіленген демалыс уақыттары бар. Мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкес дамытудың барлық бағыттарын қамтиды, сыныптағы дамушы орта өзін-өзі қамтамасыз етеді. Даярлық сынып тәрбиеленушілері 1-сыныпқа тұрақты көшеді. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы №422 бұйрығына қосымша, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығына 3-қосымшасына сәйкес тәрбиеленушіні 1 сыныпқа қабылданғанға дейін балалардың біліктері мен дағдыларының тізбесі Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының физикалық қасиеттерді дамыту дағдылары, коммуникативтік-тілдік дағдыларды дамыту, танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту, балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды  қалыптастыру жоспары арқылы жүзеге асырылды.

 

4-бөлім. Оқу-әдістемелік жұмыс

 

           Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған  мазмұнға өлшемшарттар:

1) жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдасқан қызметтің мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына  сәйкестігі;

          Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының«Жітіқара ауданы білім бөлімінің Мұса Шожанов атындағы  №2 жалпы білім беретін мектебі» КММ шағын орталық және мектепалды сыныбы тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес мектепке дейінгі деңгейде тәрбие-білім беру қызметін жүзеге асырады.

3-4 жасқа дейін және 5 (6) жасқа дейінгі балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік оқу жоспары ( оқу бағдарламасы ) негізінде шағын орталық және мектепалды сыныбы үшін жұмыс оқу жоспары әзірленді.

Оқу жұмыс жоспары жыл сайын жасалып, тамыз айында өткізілетін мектеп педагогикалық кеңесінде бекітіледі және Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Жітіқара ауданының білім бөлімі» ММ сараптамадан өткізеді.

2022-2023 оқу жылындажұмыс оқу жоспары жас кезеңдері бойынша ең жоғары оқу жүктемесін белгілей отырып, «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 09 қыркүйектегі № 394 бұйрығы және Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде жасалды.

Оқу-тәрбие  процесі балалардың коммуникативтік, танымдық, зияткерлік, шығармашылық дағдыларын, зерттеу қабілеттерін дамытуға, дене бітімін дамытуға, әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, Білім және ғылым министрінің м.а. 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын іске асыру үшін балалар қызметінің әртүрлі түрлері арқылы ойын түрінде ұйымдастырылған қызметті интеграциялау арқылы жүзеге асырылады.

Мектепалды даярлық сыныбының жұмыс оқу жоспарында нормативтік жүктеме аптасына 20 сағатты құрайды және «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 28 тамыздағы № ҚР ДСМ-98 бұйрығы талаптарына сәйкес келеді.

Мектеп жасына дейінгі шағын орталықтың жұмыс оқу жоспары әртүрлі жас тобына (ортаңғы шағынтоп, ересек шағынтоп) арналған және «Мектепке дейінгі ұйымдар мен балалар үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 9 шілдедегі № ҚР ДСМ-59 бұйрығы талаптарына сәйкес келеді.

2023-2024  оқу жылында жұмыс оқу жоспары жас кезеңдері бойынша ең жоғары оқу жүктемесін белгілейді және «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 09 қыркүйектегі № 394 бұйрығы және Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде жасалды.

Оқу-тәрбие  процесі балалардың коммуникативтік, танымдық, зияткерлік, шығармашылық дағдыларын, зерттеу қабілеттерін дамытуға, дене бітімін дамытуға, әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығын жүзеге асырады.

Мектепалды даярлық сыныбының жұмыс оқу жоспарында нормативтік жүктеме аптасына 20 сағатты құрайды және «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы талаптарына сәйкес келеді.

Мектеп жасына дейінгі шағын орталықтың жұмыс оқу жоспары әртүрлі жас тобына (ортаңғы шағынтоп, ересек шағынтоп) арналған және «Мектепке дейінгі ұйымдар мен балалар үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 9 шілдедегі № ҚР ДСМ-59 бұйрығы талаптарына сәйкес келеді.

2023-2024 оқу жылындашағын орталық және мектепалды  сыныбында  білім беру процесі мынадай нормативтік құжаттарға сәйкес жүзеге асырылды:

- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (ҚР ОАМ  2022 жылғы 3 тамыздағы № 348);

- ҚР БҒМ 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы (ҚР ОАМ 14.10.2022 ж. №422 өзгерістер мен толықтырулармен);

- «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР ОАМ 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394 бұйрығы;

- «Мектепке дейінгі ұйымдарда және мектепалды сыныптарда тәрбие процесін ұйымдастыру туралы» әдістемелік-нұсқаулық хаты.

Мектепалды даярлық сыныбының жұмыс оқу жоспарында нормативтік жүктеме аптасына 20 сағатты құрайды және «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы талаптарына сәйкес келеді.

Мектеп жасына дейінгі шағын орталықтың жұмыс оқу жоспары әртүрлі жас тобына (ортаңғы шағынтоп, ересек шағынтоп) арналған және «Мектепке дейінгі ұйымдар мен балалар үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 9 шілдедегі № ҚР ДСМ-59 бұйрығы талаптарына сәйкес келеді.

2024-2025  оқу жылындажұмыс оқу жоспары жас кезеңдері бойынша ең жоғары оқу жүктемесін белгілейді және «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 09 қыркүйектегі № 394 бұйрығы және Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде жасалды.

Оқу-тәрбие  процесі балалардың коммуникативтік, танымдық, зияткерлік, шығармашылық дағдыларын, зерттеу қабілеттерін дамытуға, дене бітімін дамытуға, әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығын жүзеге асырады.

Мектепалды даярлық сыныбының жұмыс оқу жоспарында нормативтік жүктеме аптасына 20 сағатты құрайды және «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы талаптарына сәйкес келеді.

 

 

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына және білім беру бағдарламаларына (вариативті, жеке, бейімделген, қосымша) сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру;

2022-2023, 2023-2024, 2024-2025 оқу жылдарында жұмыс оқу жоспарларында вариативтік компонент қарастырылмаған.

 

Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы

Циклограмманың құрылымы шағын орталық және мектепалды сыныбының  күн режиміне сәйкес құрылады.

Циклограмма әр апта сайын жасалады, ол балаларды қабылдаудан, ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру,  балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер), таңғы  жаттығу, ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық, білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырылған іс-әрекеттер, таңғы ас, серуенге дайындық, серуен, серуеннен оралу, балалармен жеке жұмыс, балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер), балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін өткізуден, балалардың үйге кетуіне дейін барлық режимдік сәттердің орындалуын қамтамасыз етеді.

Жұмыс оқу жоспарының негізінде денсаулық сақтау режимін сақтауды ескере отырып, ұйымдастырылған қызмет  кестесі жасалады.

Күн режимі балалардың мекемеде болған уақытын ескере отырып анықталады.

Мақсатты бағдарларға қол жеткізудің сәттілігі тек сыныпта ғана емес, отбасында да жағымды эмоционалды микроклимат құруға тікелей байланысты. Ата-аналармен толыққанды өзара іс-қимылды ұйымдастыру, отбасын бірыңғай білім беру кеңістігіне тарту-педагогтар үшін міндетті шарт болып табылады. Ата-аналар бақылаушылар емес, білім беру процесінің қатысушылары болып табылады.

Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру мынадай негізгі принциптерге негізделген: ашықтық, ынтымақтастық, өзара сенімге толы.

Мектепалды даярлық сынып тобында тәрбиеші әртүрлі жұмыс түрлерін пайдаланады: тәрбиеленушілер жұмыстарының көрмелері, спорттық мерекелер мен іс-шаралар, конкурстар, театрландырылған қойылымдары ұйымдастырылады. Ата-аналар түрлі деңгейдегі іс-шараларды өткізуге, конкурстарға, көрмелерге, спорттық іс-шараларға, акцияларға қатысып отырады.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдениәлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастырылып отырады.

Ата-аналар белсенді қатысатын шығармашылық көрмелер, бірлескен балалар мен ата-аналар ойындары мен жарыстар өткізілді: «Отбасымен бірге кітап оқимыз» челленджі, «Балаларға базарлық» буккросингі, «Менің отбасым - бақытты мекенім», «Қызыққа толы сәттер»  фотоколлаж, фотокөрме, «Әкем, анам және мен» отбасылық байқауы,  «Дені саудың жаны сау», «Біз ептіміз, біз күштіміз» спорттық іс - шаралар.

Бағаланатын кезеңде барлық іс-шаралар балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, олардың жан-жақты дамуына бағытталған.

Тәрбиеленушілер аудандық, республикалық халықаралық деңгейдегі түрлі іс-шараларға, конкурстарға әрдайым қатысады:

2023-2024 оқу жылындағы тәрбиеленушілердің жетістігі: Сексен Айдана Жеткергенқызы, мектепалды даярлық сыныбының тәрбиеленушісі,  «Ғарышкер күні» Республикалық сурет салу байқауының аудандық кезеңінде ІІІ орын иеленді.

2024-2025 оқу жылындағы тәрбиеленушілердің жетістігі:

Мектеалды «А» сыныбының тәрбиеленушілері:

«БІЛІМ АЙНАСЫ» РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ-ТАНЫМДЫҚ БАСЫЛЫМЫНЫҢ РЕДАКЦИЯСЫ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ЖАС СУРЕТШІЛЕРГЕ АРНАЛҒАН «БОЯУЛАР ҚҰПИЯСЫ: ЖАҢА ЖЫЛ» ТАҚЫРЫБЫНДА ӨТКЕН КОНКУРСЫНДА

Мынжасар Мади 2 орын

Тальтеков Ансар 2орын

Басен МЕдина 2 орын

Асан Асылым 2орын

Сәлім Томирис  1орын

Тюлеген Саяна 1орын

Канатова Сафия 1 орын

Байменова Аруна 1 орын

Турганов Нурболат 1орын

Касенова Нармин 1орын

Республикалық  көлемінде балалар  шығармашылығын қолдау және дамыту мақсатында  ұйымдастырылған «Zeyindi _bala» балалар журналының бастамасымен өткен  «Ілияс оқулары» атты республикалық конкурста қазақ халқының үш бәйтерегінің  бірі, көрнекті ақын және қоғам қаййраткері  Ілияс  Жансүгіровтің шығармашылығына арналған мәнерлеп және көркесөз оқу бағыттарында өз дарынын көрсетіп, бас жүлдені жеңіп алғаны үшін Күмісбек Ардана, Өміржан Байболат.

3-6 жастығы  балалардың қазақша еркі сөйлеуін дамыту және қазақ тілін үйренуге деген қызығушылығын ояту мақсатындап өткізген « СӘБИЛЕРДІ СӨЙЛЕТЕЙІК" аудандық бейнероликтер байқауында "ЗЕРЕК БАЛА" номинациясын алған "Мұса Шожанов атындағы №2 жалпы білім беретін мектебінің мектепалды даярлық сыныбының тәрбиеленушісі АЛДИЯР АИША.

«Жітіқара ауданы білім бөлімінің Мұса Шожанов атындағы №2 жалпы білім беретін мектебі» комунналдық мемлекеттік мекемесінің тәрбиеленушусу мектеп жасына дейінгі балалардың және олардың ата-аналарының қатысуымен «Шебер әке, өнерлі ана, еңбекқор бала» Республикалық байқауының аудандық кезеңінде «ҮЗДІК ҚОЛӨНЕР БҰЙЫМЫ» номинациясында Күмісбек Ардана,  «МЕЙІРІМДІ ОТБАСЫ» номинациясында Өміржан Байболат.

 

Мектеалды «Ә» сыныбының тәрбиеленушілері:

3-5 жас аралығында «Сәбилерді сөйлетейік»бейнеролик байқауына қатысып Мадақтамаға ие болды.Диасқызы Ару,

«ZEYIHDI_BALA» балалар журналының ұйымдастырылуымен өткен Ілияс Жансүгіровтің « Іляс оқулары» атты республикалық конкурсқа қатысып Бас жүлдедәрежелі дипломға ие болған тәрбиеленушілерЖаңғабыл Абзал, Эркин Саян,Канафина Ромина,Естаева Перизат, Диасқызы Ару,

«Жаңа қазақстан» республикалық дарынды жастары «Ұлы жеңістің 80 жылдығына орайұйымдастырылған республикалық шығармашылық байқауға қатысып I дәрежелі дипломға ие болған тәрбиеленушілерАйтмухамбетова Жанель, Жаңғабыл Абзал, Эркин Саян, Естаева Перизат,Сапаргалиева Томирис.

 

Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:

Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптардың сәйкестігі  және сақталуы.

2022-2023, 2023-2024, 2024-2025 оқу жылдары.

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 ж. 20 желтоқсандағы «Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы №557  бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» №394 бұйрығына сәйкес мектепке дейінгі ұйымдағы  мектепалды даярлық сыныпқа арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (5 жастағы балалар) үшін ұйымдастырылған іс-әрекет: Дене шынықтыру- 3 сағат. Дене шынықтыру - күн сайын. Сөйлеуді дамыту, Көркем әдебиет -2 сағат. Тілдік қарым-қатынас іс-әрекеті - күн сайын. Қазақ тілі-2 сағат. Қазақ тілі-күн сайын. Сауат ашу негіздері-3 сағат. Тілдік қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық әрекет-күн сайын. Математика негіздері-3 сағат. Танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті-күн сайын. Қоршаған ортамен таныстыру-2 сағат. Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбекке баулу іс-әрекеті-күн сайын. Сурет салу, Мүсіндеу, Жапсыру, Құрастыру-1 сағаттан. Шығармашылық іс-әрекет, бейнелеу іс-әрекеті-күн сайын. Музыка - 2 сағаттан. Музыка-күн сайын. Аптадағы нормативтік жүктеме 20 сағатты құрайды.

2022-2023, 2023-2024  оқу жылдары.

Шағын орталық тобы бойынша: 3-4 әртүрлі жас тобы

 Дене шынықтыру - аптасына үш рет . Сөйлеуді дамыту- күн сайын, Көркем әдебиет - күн сайын.  Қазақ тілі- аптасына бір рет. Математика негіздері- күн сайын.  Қоршаған ортамен таныстыру- күн сайын.  Сурет салу- күн сайын, Мүсіндеу- күн сайын, Жапсыру күн сайын -, Құрастыру- күн сайын.  Музыка -  аптасына бір рет. 4 жас топ балаларына Музыка - аптасына екі рет.

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының«Жітіқара ауданы білім бөлімінің Мұса Шожанов атындағы  №2 жалпы білім беретін мектебі» КММшағын орталық жәнемектепалды  сыныбында   мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың  оқу жоспарларын әзірлеу кезінде тәрбиеленушілердің жас, психологиялық-физиологиялық мүмкіндіктері мен ерекшеліктері ескеріле отырып, оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі сақталды.

 

  5-бөлім.Оқу - материалдық активтер

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға өлшемшарттар:

- мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау

Жиһаз  және жабдықтармен  қамтылу туралы ақпарат.

Әдістемелік ұсынымдарға 4-қосымшаға сәйкесжабдықтармен және жиһазбен қамтамасыз ету туралы мәліметтер(4-қосымша қоса беріледі).

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Жітіқара ауданы білім бөлімінің Мұса Шожанов атындағы  №2 жалпы білім беретін мектебі» КММжанындағы шағын орталық тобының орташа қуаты – 20,  мектеп алды  сыныбының орташа қуаты – 25. Шағын орталық және мектепалды сыныбы тәрбиеленушілері үшін әр балаға киініп-шешінуге арналған жеке шкафтармен қамтамасыз етілген.

2023-2024 оқу жылының басында әртүрлі жас шағын орталық тобында 10 бала, ал мектепалды сыныбында 18  тәрбиеленуші қабылданды, оқу жылының соңында ртүрлі жас шағын орталық тобында 7 бала, ал мектепалды сыныбында 17  тәрбиеленуші аяқтады.

2024-2025 оқу жылының басында мектепалды сыныбында 30  тәрбиеленушіқабылданды, оқу жылының соңында  мектепалды сыныбында 26  тәрбиеленуші аяқтады

 Шағын орталық және мектепалды сыныбы тәрбиеленушілерінің эмоционалды әл-ауқатын, жан-жақты және тұтас дамуын, балалардың белсенділік түрлері мен бірлескен қызметке қатысушыларды таңдау мүмкіндігін, ойын аймақтарының қанықтылығын, қолжетімділігін, өзгергіштігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін дамушы ортаны құруға көп көңіл бөлінеді және негізгі талаптар ескеріледі. Киім ауыстыратын бөлме.

.

«Физикалық қасиеттерді дамытуды» іске асыру бойынша балалардың денсаулық сақтау технологиясын қолданып, ойындар мен жаттығулар арқылы дене шынықтыруға қызығушылықты, қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыруда спорттық құрал-жабдықтар: Ұлттық ойындарға арналған жабдықтар мен құрал-саймандар-5; Қимылды ойындарға арналған жабдықтар мен құрал-саймандар-2;Майтабандылықтың алдын алуға және сымбатты қалыптастыруға арналған жабдық-1;Дұрыс тамақтану туралы альбомы-1;  Спорт туралы альбомы-1;Салауатты өмір салтын насихаттау альбомы-1;  Доптарға арналған себет-3; Лақтыруға арналған қалталар-1;Резеңке доп (әр түрлі диаметрлі)-3;Кеглдер жиынтығы-2;Гимнастикалық таяқ-3;Диаметрі 500-600 миллиметр балалар шеңбері-3; Массаж жолы-5.

 «Коммуникативтік дағдыларды дамыту» бойынша балалардың коммуникативтік біліктері мен дағдыларын дамытуда және қарым-қатынас жасауын қалыптастыруда дидактикалық ойындар және атрибуттары, Әр түрлі көлемдегі пирамида-2;Ермек-ойыншық-4;Баулармен, түймелермен, белдіктермен, құлыптармен және үстел үсті ойыны-3;Қуыршақ-4;Ұлттық киімдегі қуыршақ-2;Қуыршақ театрының жиынтығы-2;Ойыншық ыдыстар жиынтығы-3;Ұсақ моториканы дамытуға арналған дидактикалық ойыншық-4;Ірі моториканы дамытуға арналған дидактикалық ойыншық-3;Ойыншық (жануарлар, құстар)-3;Тақырыптар бойынша заттық суреттер жиынтығы-4;Сюжетті суреттер-3;Құммен ойнауға арналған жиынтық-5;Глобус-1;Фланелеграф-1;Туған өлке туралы иллюстрациялық альбомдар-1;Ойыншық жиһаз-3;Кітапшалар, ертегілер, оның ішінде сөйлейтін кітапшалар мен ертегілер (жиынтықта 15 кітаптан кем емес)-15;Көкөністер мен жемістердің муляждары-3; балалардың өз бетінше, балалармен бірлесіп кітаптарды қарауына, тыңдалған шығармалардағы кейіпкерлердің әрекетін ойында қайталауға немесе ойдан кейіпкердің рөлін өзінше сомдауға және т.б. мүмкіндік берілді.

«Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту» бойынша Дидактикалық ойындар (санау, түс, өлшем, геометриялық пішіндер, тірі және өлі табиғат, жыл мезгілдері, кеңістікпен уақытты бағдарлау)-5;Ірі бөлшектері бар конструктор (ағаш немесе пластмасса)-1; Демонстрациялық геометриялық пішіндер жиынтығы-2;Жазық геометриялық пішіндер жиынтығы-2;Санау материалы-5;Құм терапиясы-2;Сандарды зерттеуге арналған ойын кілемшесі-2;1-ден 5-ке дейінгі сандары бар карточкалар-2;1-ден 10-ға дейінгі сандары бар карточкалар-2;Санау таяқшалары-5;Дамытушы үстел ойындары-12;Мозаика-2;Кубик Рубик-2;Әртүрлі тақырыптағы лото-5;Циферблаты бар сағат-1;Өлшеуіш лента-1;Магнитті санау жиынтығы-4;Шахмат-5;Дойбы-5;Суретті домино-5;Құмсағаты-1;Пазл танграм-5.

«Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту» бойынша үлестірмелі - дидактикалық материалдармен толығымен жабдықталған.

Әртүрлі сылдырмақтар-4; Музыкалық ойыншықтар-3; Балалардың дыбыстық музыкалық аспаптары-3; Қоңыраулар-2; Қалпақтар-3; Сөмкелер-3; Әртүрі мамандыққа арналған балалар киімдері-5; Саусақ театрына арналған қуыршақтар-1; Бейнелеу өнеріне арналған материалдар мен құралдар: қарандаштар (қарапайым, түрлі түсті), бор, фломастерлер, бояулар, гуашь, қылқалам, сызғыш, сорғыш қағаз сүлгілер, пластмасса стақандары-25; Бұйымдар жасауға арналған матриалдар мен құралдар: ермексаз, қамыр, саз, ағаш, желім-1; Фигуралы үлкен трафареттер-1; Боямақтар-14; Жапсыруға арналған материалдар мен құралдар: түрлі-түсті қағаз, түрлі-түсті және ақ картон, мата, желім, қайшы, скотч-10; Зерттеу, зерделеу және бұйымдар жасауға арналған әртүрлі табиғи материалдар-10; Матадан және клеенкадан жасалған алжапқыштар-2; Тазалауға арналған мүкәммалдар (леген, шүберектер, щеткалар)-2; Ауыл шаруашылығы және тұрмыстық еңбектің фото және суреттері бар альбомдар-1; Ойыншықтар-құралдар-2; Бөлме өсімдіктері-7; Сөре-4; Табиғат күнтізбесі-1; Жануарлар, өсімдіктер, жәндіктер туралы балалар энциклопедиялары-3; Балаларға арналған мольберт-1; Көлеңке театрына арналған ширма-1; Лупа-5; Оқу микроскопы-1; Табиғат туралы кітаптар (соның ішінде сөйлейтін кітаптар)-10; Жануарлар, өсімдіктер, жәндіктер туралы балалар энциклопедиялары-2; Пайдалы қазбалар жиынтығы-1; Өсімдіктер гербарийлерінің жиынтығы-1; Өсімдіктерге күтім жасауға арналған құралдар жиынтығы-2; Тәжірибелерге арналған жиынтық-1.

«Әлеуметтік- эмоцианалды дағдыларды қалыптастыру» бойынша Отбасылық генеалогиялық бәйтерек жасауға арналған панель-1; Сюжеттік-рөлдік ойын-3; Тақырыптық альбомдар-3;  Бөбек-кітапшалар-5.

Топтық бөлмеге арналған жабдықпен жиһаз- Жазу үстелі-10; Кітап сөресі-1; Балалар орындығы-25; Ойыншықтарды орналастыруға арналған шкафтар, қабырғалар, сөрелер, жәшіктер-қажеттілігіне қарай-5; Хабарландыру тақтасы-1; Балалар жұмыстарына арналған Стенд-1; Маркерлік тақта-1; Материалдарды сақтауға арналған мөлдір контейнерлер-5.

Қорытынды:  шағын орталық және мектепалды сыныптағы  субъектілік-объектілік кеңістік дамушы  орта өзін-өзі және  типтік  бағдарламаның міндеттерін жүзеге асыруды қамтамасыз етеді. Балалардың жас ерекшеліктері ескеріледі, негізгі қауіпсіздік талаптары орындалады. Балалардың жеке қызығушылықтары мен  мүмкіндіктерін пайдалана отырып ойын, оқу, зерттеу, тәжірибе жасау, дамыту дағдылары мен дамытуға мүмкіндік беретін қажетті жағдайлар жасалады.

  1. Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры

   Оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы мәліметтер

Әдістемелік ұсынымдарға 5-қосымшаға сәйкес оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы мәліметтер (5-қосымша қоса беріледі).

Мектепке дейінгі ұйымдар үшін оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы мәліметтер. 5+ Жапсыру. Үлестірмелі материалдар М.Нүсіпәлиева, Қ.Күлпейісова Алматыкітап"2023- 30 дана, 5+ Қоршаған ортамен танысу. Жұмыс дәптері" С.Сағиева Алматыкітап"2023 -40дана, 5+ Көркем әдебиет. Жұмыс дәптері №1,2 Ә.Әмірова, К.Анартаева Алматыкітап"2023-40дана. 5+ Көркем әдебиет. Жұмыс дәптері №1,2 Ә.Әмірова, К.Анартаева Алматыкітап" 2023-40дана. 5+ Математикалық жазулар. Жұмыс дәптері Ә.Акпаева, Л.Лебедева Алматыкітап"2023-40дана.5+ Сауат ашу негіздері. Жұмыс дәптері №1,2 Г.Тұрсынбаева Алматыкітап"2023-40дана.5+ Русский язык. Азбука-тетрадь Добрынина Г., Криушова Е., Хоцян Е. Алматыкітап" 2023-40дана.2-5 жас Көркем әдебиет. Хрестоматия С.Жекенова, К.Тұрғымбаева, Д. Орумбаева Алматыкітап" 2023-30дана. "Ақылды әңгімелер" (5-6 жастағы балаларды адамгершілікке тәрбиелеу бойынша педагогтерге арналған әңгімелер жинағы)   Ж.Жанаева, Г.Біртаева Алматыкітап"2023-30дана.   3-6 жас Музыка. Дидактикалық ойындар Т.Сарыбаева, Г.Абдрахманова Алматыкітап"2023-30дана. 5+ Художественная литература. Хрестоматия Ильяшева К. Алматыкітап" 2023-24дана.

Дидактикалық және әдістемелік құралдардың мазмұны толықтырылатын  ҰІӘ  кезінде АКТ-технологияларды пайдалану үшін база құрылды. Әр түрлі тақырыптар бойынша сабақтарға презентациялар бар. Сондай-ақ, демонстрациялық және үлестірмелі материалдар бар.

 

  1. Тәрбиеленушілердің білімдерін бағалау

Баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын мектеп жасына дейінгі  тәрбиеленушілердің оқыту нәтижелерінің болуы;

Білім беру процесінің тиімділігі туралы ақпарат алу үшін, сондай – ақ әр баланың даму динамикасын қадағалау үшін тәрбиешілер диагностика негізінде типтік бағдарламаның мазмұнын игеру бойынша мониторинг жүргізеді (қыркүйекте бастапқы, қаңтарда аралық және мамырда қорытынды).

Стандартпен анықталған даму деңгейлері мыналарға тең:

III деңгей – «жоғары»;

 II деңгей – «орташа»;

 I деңгей – «төмен».

Тәрбиеленушілердің  даму мониторингінің (бастапқы) нәтижелерінің болуы және талдауы;

 

2022-2023 оқу жылы

Үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру бойынша балалардың дамуының бастапқы мониторингіне келесі білім беру салалары бойынша 10 бала қатысты: «Денсаулық», «Шығармашылық», «Коммуникация», «Таным», «Қоғам». Нәтижесінде балалардың келесі деңгейі анықталды:шағын оталық тобында І деңгей -4 (40%.) бала, II деңгей - 6 (60%), III деңгей – 0 (0%).

Үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру бойынша балалардың дамуының бастапқы мониторингіне келесі білім беру салалары бойынша 18 бала қатысты: «Денсаулық», «Шығармашылық», «Коммуникация», «Таным», «Қоғам». Нәтижесінде балалардың келесі деңгейі анықталды: мектепалды даярлық сыныбында І деңгей - 12(67%.) бала, IIдеңгей-6 (33%), III деңгей -(0%).

2023 - 2024 оқу жылы

Шағын орталық тобының бастапқы жүргізілген индикатор бойынша Үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру бойынша балалардың дамуының бастапқы мониторингіне келесі білім беру салалары бойынша 10 бала қатысты: «Физикалық қасиеттерді дамыту», «Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту», «Коммуникативтік дағдыларды дамыту», «Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту», «Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру». Нәтижесінде балалардың келесі деңгейі анықталды: шағын оталық тобында І деңгей -5бала (50%.),IIдеңгей-3 бала (30%),III деңгей -2 бала (20%).Үлгілік оқу бағдарламасын игергені 10 тәрбиеленушінің  физикалық қасиетті дамыту: жоғары -2, орташа-3, төмен-5, коммуникативті: жоғары-2, орташа-3, төмен-5, танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту:жоғары-2, орташа-3, төмен-5, шығармашылық: жоғары-2, орташа-3, төмен-5,әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру: жоғары-2, орташа-3, төмен-5 көрсетті.

Мектепалды сыныбының бастапқы жүргізілген индикатор бойынша Үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру бойынша балалардың дамуының бастапқы мониторингіне келесі білім беру салалары бойынша 18 бала қатысты: «Физикалық қасиеттерді дамыту», «Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту», «Коммуникативтік дағдыларды дамыту», «Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту», «Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру».

Нәтижесінде балалардың келесі деңгейі анықталды: Үлгілік оқу бағдарламасын игерген 18 тәрбиеленушінің  физикалық қасиетін дамыту:жоғары -1, орташа-11, төмен-6, коммуникативті: жоғары – 0, орташа-9, төмен-9, танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту: жоғары-2, орташа-8, төмен-8, шығармашылық: жоғары-0, орташа-11, төмен-7, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру: жоғары-0, орташа-13, төмен-5  баланы көрсетті.

Мектепалды «А» сыныбының бастапқы жүргізілген индикатор бойынша Үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру бойынша балалардың дамуының бастапқы мониторингіне келесі білім беру салалары бойынша 15 бала қатысты:

Мектепалды «Ә»сыныбында 15 бала қатысты

«Физикалық қасиеттерді дамыту», «Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту», «Коммуникативтік дағдыларды дамыту», «Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту», «Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру».

Нәтижесінде балалардың келесі деңгейі анықталды: Мектеалды «А»сыныбынды Үлгілік оқу бағдарламасын игерген 15 тәрбиеленушінің  физикалық қасиетін дамыту: жоғары -3, орташа-9, төмен-4, коммуникативті: жоғары – 1, орташа-5, төмен-8, танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту: жоғары-2, орташа-8, төмен-5, шығармашылық: жоғары-2, орташа-9, төмен-4, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру: жоғары-2, орташа-17, төмен-6  баланы көрсетті.

Мектепалды «Ә»сыныбыдаҮлгілік оқу бағдарламасын игерген 15 тәрбиеленушінің  физикалық қасиетін дамыту: жоғары -3, орташа-7, төмен-5, коммуникативті: жоғары – 3, орташа-7, төмен-5, танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту: жоғары-4, орташа-6, төмен-5, шығармашылық: жоғары-3, орташа-8, төмен-4, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру: жоғары-3, орташа-7, төмен-5  баланы көрсетті

 

Үлгілік оқу бағдарламасына қосымшаға сәйкес балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылардың жетістіктерін бақылау нәтижелерінің болуы және талдауы (қорытынды).

Сапалы бағалау мен тәрбие-білім іс-әрекетін өткізу мақсатымен, сонымен қатар ҚР МЖБС мектепке дейінгі білім беру базалық бағдарламалары құрылуымен сәйкес тәрбиеленушілердің дамуына қолайсыздық мүмкіндігін туғызатын ықпалдарын ескертудегі дамыту орталарының жағдайлары деңгейін анықтаумен, қаралған жағдайлар, жоспарланған нәтижелердің балалардың жетістігіне бағытталған, білім процесі структурасы есебімен жылына 3 рет (жылдың басы, ортасы, соңы) балалар жетістігі бағдарламасының мониторингі жүргізілді. Диагностикалық материал жүйеленеді және кабинетте сақталады. Тәрбиеленушілерді тәрбиелеу мен оқыту бағдарламасын құруды талдау барысында  жыл ішінде келесі мәліметтер ұсынылады:

 

Үлгілік оқу бағдарламасына қосымшаға сәйкес балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылардың жетістіктерін бақылау нәтижелерінің болуы және талдауы (қорытынды).

 

Сапалы бағалау мен тәрбие-білім іс-әрекетін өткізу мақсатымен, сонымен қатар ҚР МЖБС мектепке дейінгі білім беру базалық бағдарламалары құрылуымен сәйкес тәрбиеленушілердің дамуына қолайсыздық мүмкіндігін туғызатын ықпалдарын ескертудегі дамыту орталарының жағдайлары деңгейін анықтаумен, қаралған жағдайлар, жоспарланған нәтижелердің балалардың жетістігіне бағытталған, білім процесі структурасы есебімен жылына 3 рет (жылдың басы, ортасы, соңы) балалар жетістігі бағдарламасының мониторингі жүргізілді. Диагностикалық материал жүйеленеді және кабинетте сақталады. Тәрбиеленушілерді тәрбиелеу мен оқыту бағдарламасын құруды талдау барысында  жыл ішінде келесі мәліметтер ұсынылады:

2022-2023 оқу жылы.

Шағын орталық  тобында қорытынды жүргізілген индикатор бойынша 10 тәрбиеленушінің  физикалық қасиетті дамыту: жоғары -7, орташа-3, төмен-0, коммуникативті: жоғары-7, орташа-3, төмен-0, танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту:жоғары-7, орташа-3, төмен-0, шығармашылық: жоғары-7, орташа-3, төмен-0,әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру: жоғары-7, орташа-3, төмен-0 көрсетті.

Мектеп алды даярлық тобының балаларының  дамуының жеке карталары толтырылды.

2022-2023 оқу жылы.

Мектепалды даярлық сыныбында қорытынды жүргізілген индикатор бойынша 20 тәрбиеленушінің  физикалық қасиетті дамыту: жоғары - 17, орташа-3, төмен-0, коммуникативті: жоғары-15, орташа-5, төмен-0, танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту: жоғары-15, орташа - 5, төмен - 0, шығармашылық: жоғары - 16, орташа - 4, төмен - 0, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру: жоғары-16, орташа-4, төмен-0 көрсетті.

Мектепалды даярлық сыныбы балаларының  дамуының жеке карталары толтырылды.

2023-2024 оқу жылы.

Шағын орталық тобында қорытынды жүргізілген индикатор бойынша               7 тәрбиеленушінің физикалық қасиетті дамыту: жоғары - 5, орташа - 2, төмен - 0, коммуникативті: жоғары - 5, орташа - 2, төмен - 0, танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту: жоғары - 5, орташа - 2, төмен - 0, шығармашылық: жоғары - 5, орташа - 2, төмен - 0, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру: жоғары - 5, орташа - 2, төмен - 0 көрсетті.

2023-2024 оқу жылы.

 Мектепалды сыныбында жүргізілген қорытынды мониторинг бойынша 17 тәрбиеленушінің  физикалық қасиетін дамыту: жоғары - 11, орташа - 6, төмен - 0, коммуникативті: жоғары - 10, орташа - 7, төмен - 0, танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту: жоғары - 12, орташа - 5, төмен - 0, шығармашылық: жоғары - 12, орташа - 5, төмен - 0, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру: жоғары - 13, орташа - 4, төмен - 0 көрсетті.

2024-2025 оқу жылы.

 Мектепалды «А» сыныбында жүргізілген қорытынды мониторинг бойынша 15 тәрбиеленушінің  физикалық қасиетін дамыту: жоғары - 15, орташа - 0, төмен - 0, коммуникативті: жоғары - 10, орташа - 5, төмен - 0, танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту: жоғары - 13, орташа - 2, төмен - 0, шығармашылық: жоғары - 13, орташа - 2, төмен - 0, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру: жоғары - 13, орташа - 2, төмен - 0 көрсетті.

Мектепалды «Ә» сыныбында жүргізілген қорытынды мониторинг бойынша 16 тәрбиеленушінің  физикалық қасиетін дамыту: жоғары - 11, орташа - 5, төмен - 0, коммуникативті: жоғары - 11, орташа - 5, төмен - 0, танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту: жоғары - 11, орташа - 5, төмен - 0, шығармашылық: жоғары - 11, орташа - 5, төмен - 0, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру: жоғары - 11, орташа - 5, төмен - 0 көрсетті.

Мектепалды сыныбының балаларының  дамуының жеке карталары толтырылды.

Алынған деректер есепті кезеңдегі мониторингтің соңғы нәтижелері  балалардың  бағдарламалық материалды игеруінің жоғары деңгейін көрсетеді, бұл  тәрбиешілердің  білім беру қызметтерін  жоғары  сапасын көрсетеді деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді.

 

 

9-бөлім. Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары.

Мектепке дейінгі тәрбие мен білім беру деңгейінде кемшіліктер дер кезінде анықталып, түзетіледі.

10-бөлім. Қорытындылар мен ұсыныстар.

  1. Тәрбиеленушілердің шығармашылық және зияткерлік конкурстарға қатысуын ұйымдастыру арқылы тәрбиеленушілердің ерте дарындылығын дамыту бойынша тәрбиешілердің жұмыс жүйесін жетілдіру.
  2. Пәндік-кеңістіктік ортаны жетілдіру бойынша жұмысты ұйымдастыру.
  3. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың тәрбиешілерінің кәсіби құзыреттілігін арттыру мақсатында кәсіби конкурстарға, олимпиадаларға, ғылыми-практикалық конференциялар мен семинарларға қатысу белсенділігін арттыру.

 

Комиссия төрайымы:    _______________ А.М.Дюкова

Комиссия мүшесі:          _______________ А.С. Абусагитова

                                    _______________ Г.Т.Таджибаева

                                       _______________А.А.Алдабергенова

                                       _______________ А.С.Рыспаева

                                       _______________ Р.М.Бурханова

                                         _______________ А.С.Кушамбаева

                                       _______________ Г.А.Сабырова